Как да пазарувам?

НАЙ-ВАЖНОТО ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ

При пазаруване от Електронния магазин www.casavino.bg

 

Ако сте Клиент, който пазарува от Електронния магазин www.casavino.bg, за лични цели (несвързани с търговска дейност), моля изчетете този документ. Той ще ви даде най-важната информация при онлайн пазаруване на стоки от нашия Електронен магазин.

 

Не забравяйте да прочете Общите условия на "Вино Дистрибуция" ООД за закупуване на вино и алкохолни напитки от сайта CASAVINO.bg. В общите условия ще откриете по-подробно, уредени правата и задълженията между Нас, като Продавач и Вас, като Клиент/Купувач.

В случай, че сме започнали продажба на Подаръчна карта / Билет за събитие, моля погледнете  съответните техни общи условия.

 

Напомняме Ви, че използването на нашия сайт и закупуването на вино/ алкохолни напитки не е разрешено за лица, ненавършили 18 годишна възраст.

За всякакви въпроси и необходимост от разяснения при ползването на Електронния магазин, моля обърнете се към представител на Продавача: vinoto@casavino.bg; тел. за връзка: (+ 359) 885590059.

 

КОИ СМЕ НИЕ?

  • "Вино Дистрибуция" ООД – ние сме собственик на Електронния магазин и Продавач на предлаганите в Електронния магазин стоки.
  • Адресът на интернет сайтa на Електронния магазин: casavino.bg
  • Електронна поща: vinoto@casavino.bg; Телефон за връзка: (+ 359) 887577883.

 

Имам следните данни в Търговския регистър:

  • ЕИК 200242774
  • Седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1517, район Възраждане, бул. “Тодор Александров” No 73, ет. 5;
  • Данни за кореспонденция: тел.: +359 2 8140810; Електронна поща: [email protected].

Регистрация по ЗДДС: BG200242774

 

Адресите на физическите магазини в страната с марката CASAVINO, собственост на "Вино Дистрибуция" ООД ("Магазин") можете да откриете в сайта ни www.casavino.bg.

 

КАКВО ПРОДАВАМЕ В ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН?

 

Стоки - предимно вино и спиртни напитки (алкохол) по смисъла на Закона за виното и спиртните напитки.

  • Имат снимка
  • Основна информация за производител или вносител/ или страна на произхода
  • Обем на напитката в (литри)
  • Сорт, година на производство, регион на произхода на напитката (ако е приложимо).

 

КАКВО МОЖЕМ ДА ЗАПОЧНЕМ ДА ПРОДАВАМЕ В ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН?

 

Билет за събитие – имате възможност да посетите дегустации на вино или други подобни мероприятия, организирани от нас или от трети лица. В сайта ще намерите информация за:

  • Име/описание на събитието
  • Организатор на събитието
  • Място на провеждане/ начален/краен час.

 

Подаръчна карта (Gift Card) – имате възможност да опаковате "пари в брой" под формата на наша Подаръчна карта. Последната дава възможност за:

  • Еднократно закупуване на стоки само от Магазин
  • Пазаруване до посочения в картата Лимит
  • Пазаруване в срока на валидност на Подаръчната карта.

 

Моля прочетете внимателно съответните ни общи условия с оглед на отговорностите, които поемаме към Вас:

 

Всички продавани в онлайн магазина Стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112 – чл. 115 от Закона за защита на потребителите ("ЗЗП").

Ние не предоставяме търговска гаранция за предлаганите стоки през cайта на Електронния магазин; не даваме гаранция за провеждането и качеството на събития, които не са организирани от нас; не възстановяваме неизразходвани суми по закупена Подаръчна карта.

 

КАК ДА ПОРЪЧАМ ПРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН?

 

  • Моля регистрирайте Потребителски профил или използвайте ваш личен профил в социалните или други мрежи
  • Следвайте стъпките за отправяне на Поръчка: изберете стоките, които желаете да закупите като ги добавите във вашата Потребителска кошница, изберете начин на плащане и доставка
  • Уверете се, че избраните стоки са това, което искате да закупите и че всички данни са правилно посочени преди да натиснете бутона "Плати"/ "Завършване на поръчката".

 

КОГА СМЕ СКЛЮЧИЛИ ДОГОВОР?

 

  • Моля изчакайте нашия Е-Mail за Одобрена Поръчка. От този момент между Нас и Вас е налице договор.
  • Преди да изпратим E-Mail за Одобрена Поръчка, ние не сме обвързани да изпълним Вашата Поръчка.
  • Ако междувременно сме получили плащане от Вас, а не одобрим вашата Поръчка, ще ви върнем заплатената сума, в 14 дневен срок oт нашия E-Mail за отказ от Поръчка.

 

КАКВО ЩЕ ПЛАТЯ?

 

Моля погледнете крайните суми, с които ще се задължите при завършване на вашата Поръчка (непосредствено до бутон "Плати"/"Завършване на поръчката").

  • Вие плащате съответната Продажна цена за всичко поръчано от Вас
  • Продажната цена е крайна и включва ДДС
  • В момента на плащане на Продажната цена Вие отделно заплащате:
    • Разходите за доставка, включително допълнителни разходи за доставка, ако сте избрали начин на доставяне, различен от най-евтиният стандартен начин на доставка, който предлагаме;
    • такси по наложен платеж с пощенски паричен превод;
    • дължимите за безналичния паричен превод/картовото плащане комисиони и такси (като информация за тях следва да бъде предоставена при нареждане на превода/трансакцията с дебитна/кредитна карта от Вашата банка/ Издателя на Вашата карта).

 

КАК ДА ПЛАТЯ?

 

Моля уверете сте, че избрания метод на плащане е този, който действително предпочитате. Веднъж избран методът на плащане, не може да се променя при приключване на Поръчката.

  • Можете да платите чрез безналичен паричен превод от IBAN на клиентска платежна сметка или сметка в платежна институция към IBAN на наша платежна сметка, посочена на уебсайта на Електронния магазин;
  • Можете да платите на виртуален ПОС терминал; или
  • Можете да платите чрез наложен платеж с пощенски паричен превод.

 

Възможно е за конкретната Поръчка да не са активни всички методи на плащане (например: Клиент избрал да закупи електронен Билет за събитие не може да плати чрез наложен платеж с пощенски паричен превод).

 

КАК ЩЕ ПОЛУЧА ЗАКУПЕНАТА СТОКА?

 

Моля уверете се в избора си за доставка при завършване на Поръчката.

  • Поръчката може да Ви бъде доставена чрез куриер; или
  • Вие може да си вземете стоката от Магазин (ако сме предоставили такава опция в условията на Поръчката).
  • Стремим се да доставяме бързо до 2 Работни дни след като сме одобрили Поръчката.
  • Сроковете за доставка могат да бъдат променени зависимост от отношенията ни с куриера и графика му на доставка, при големи поръчки, както и в празнични периоди. Моля винаги се информирайте за най-актуалната информация, която е публикувана на сайта на Електронния магазин, а ние ще положим всички разумни усилия да Ви уведомим за точния ден на доставка.

 

МОГА ЛИ ДА СЕ ОТКАЖА ОТ ДОГОВОРА?

 

Моля погледнете съответните общи условия, които важат за закупените от Вас стоки през сайта на Електронния магазин.

  • Ако сте потребител, Вие имате право да размислите и без да посочвате причина в 14 дневен срок от доставката на стоките, да упражните отказ от договора, като ни изпратите попълнен Формуляр за отказ или изрично ваше изявление, че се отказвате от договора на следния имейл адрес: [email protected]
  • Ако сте направили отказ, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас по отказаната Поръчка (Продажната цена, ако е платена), включително платените разходи по първоначалната доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас), а Вие ще ни върнете за Ваша сметка закупените стоки (в оригинален, неразопакован вид, заедно с придружаващите ги документи) в 14 дневен срок. Разходите за връщане на Стоките, по отношение на които сте направили отказ, са за Ваша сметка.
  • Не можете да се откажете от Стоки, които не може да върнете в оригинална вид/опаковка/ които са разопаковани и/ или съхранявани при условия, които са нарушили годността за нормална употреба на Стоките.
  • Не можете да се откажете от Стоки, които вече са използвани.
  • Не може да се откажете от закупен Билет за събитие.
  • Не може да се откажете от закупена Подаръчна карта, ако е използвана/ с изтекъл срок на валидност или ако не може да върнете оригинала й.

 

КЪМ КОГО ДА СЕ ОБЪРНА В СЛУЧАЙ НА СПОР?

 

Моля обърнете се към нас на следния имейл адрес: vinoto@casavino.bg, телефон (+ 359) 887577883, в случай, че имате притеснения, оплаквания или претенции относно направени от вас Поръчки/доставени Стоки през сайта на Електронния магазин. Ще се опитаме да Ви дадем обратна връзка във възможно най-кратък срок.

 

  • Не забравяйте, че имате право да се обърнете и директно към Комисията за защита на потребителите ("КЗП").
  • Насърчаваме използването на платформата за извънсъдебно разрешаване на спорове между потребител и онлайн търговец  europa.eu/consumers/odr.

На територията на Р. България като органи за алтернативно разрешаване на спорове действат общи и специализирани помирителни комисия, одобрени със заповед на Министъра на икономиката. Следвайте стъпките указани в платформата и ще получите информация кой е компетентния орган за разрешаване на възникналия спор (съобразно предмета на спора).

  • Винаги можете да се свържете с КЗП чрез подаване на жалба или сигнал в електронна форма https://kzp.bg/elektronna-forma-za-podavane-na-zhalba-signal или на място в някое от териториалните поделения КЗП, информация за които (включително работно време) е налична на: https://kzp.bg/kontakti.
  • Напомняме Ви че компетентен орган по спорове за защита на личните данни е Комисия за защита на личните данни ("КЗЛД"), с адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2 ; Интернет страница: cpdp.bg.

 

Ние обработваме Вашите лични данни съгласно Политиката ни за защита на личните данни, публикувана в сайта на Електронния магазин.

 

ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ