Росиди
Росиди (Rossidi) е иновативен винарски проект, в който съжителстват идеите и вижданията на Едуард и Росица Куриян и Петър Георгиев.
Името на бранда е комбинация от имената на Роси и Еди. Присъствието им на пазара се отличава с нестандартен, дори провокативен подход, като таргет група са винените ценители, класните ресторанти и специализираните магазини.
Стремежът им е да изградят трайно и качествено взаимоотношение със своите клиенти, като бъдат автентични и различни, и отстояват своите ценности и философия: "Вината като краен продукт на нашата любов и усилия, трябва да отразяват тероара и основните сортови характеристики. Те не трябва да бъдат комерсиален продукт, умишлено шлифован, за да допадне на определена група консуматори!", споделят от Росиди.
Собствените лозя на избата се намират до село Николаево, Сливенско, а производственият обем в момента възлиза на 80 000 бутилки. Работят с Гевюрцтраминер, Шардоне, Пино ноар, Сира, Мерло, Каберне совиньон и Рубин, като всяко вино е ярко отражение на сорта и специфичната си концепция. Правят вина с характер и индивидуалност като се работи с минимална намеса в избата и се експериментира с различни технологии (бетонни яйца) и стилове (оранжево вино).