Дъглас Ленг

Не можем да намерим продукти, отговарящи на селекцията.

Дъглас Ленг празнува своята 75-а годишнина със знаменателно, лимитирано издание King of Scots 50 YO.

Семейната компания Douglas Laing отдавна е известна с майсторството си в шотландското уиски. Страст, която се предава от три поколения и е дълбоко вкоренена в марката King of Scots.

Създадена през 1948 от Фред Дъглас Ленг, първата марка в портфолиото на компанията е King of Scots. Закупени след войната, само три бъчви уиски, поставят началото на това, което ще стане Douglas Laing & Co., така, както го познаваме днес. През годините уискито е имало висок престиж в компанията, като само най-близките членове на семейната компания са знаели подробностите за рецептата на бленда на шотландското уиски.

Отбелязвайки 75 години от създаването на компанията, тази богата, изискана и изключително рядка рецепта защитава изкуството на смесването, създадено с изключително специална селекция от най-старите и най-добрите бъчви на Douglas Laing, за да разкрие върха на премиум блендид шотландско уиски.

От това рядко срещано блендид уиски на такава възраст, можете да очаквате сладостта на овощни плодове, смесени с кремообразни, медени нотки. Потопете се в този възхитителен династичен драм, който показва повече от пет десетилетия изкуство и умения.

Представена в луксозна и първокласна кутия, в стила на диамантената годишнина, подсилена със златно фолио, историята на марката изпъква силно и отчетливо, тъй като опаковката гордо носи подписа Lion Rampant, използван от кралете на Шотландия в продължение на стотици години.

Фред Ленг, председател на фирмата и второ поколение в семейния бизнес, коментира: „75 години след като баща ми купи King of Scots през 1948, марката все още е комерсиално и емоционално много важна за Douglas Laing & Co. Тъй като формира основата на нашите ранни умения и ни помогна да отворим пазари на дребно, сега това лимитирано и специално 50-годишно издание ще направи нашия основател много щастлив, по същия начин, по който прави семейството много гордо днес. Опаковката до голяма степен отразява вниманието към детайлите и качеството, които сме внесли в комбинацията вътре.“

icon-end